Nu wordt het echt spannend!!! - Reisverslag uit Merselo, Nederland van Elzemiek Paijens - WaarBenJij.nu Nu wordt het echt spannend!!! - Reisverslag uit Merselo, Nederland van Elzemiek Paijens - WaarBenJij.nu

Nu wordt het echt spannend!!!

Door: Elzemiek

Blijf op de hoogte en volg Elzemiek

31 Mei 2012 | Nederland, Merselo

Eindelijk is het dan bijna zover.. Ik kan al maanden niet meer wachten. Na mijn sollicitatie in December en het te gekke trainingsweekend in april staat mij nu alleen de taalcursus Frans nog te wachten en dan ben ik er helemaal klaar voor; werken op een camping in het buitenland!! Op Camping Village La Guyonniere wel te verstaan. Een 5sterren camping in de Vendee, het westen van Frankrijk vlak aan de Atlantische oceaan. Dit ga ik natuurlijk niet alleen doen. Ik ga samen met Jeroen en Sanne die ik allebei heb leren kennen op het trainingsweekend.

Alles staat nu helemaal vast.. We kunnen niet meer terug. De reis is geboekt! We vertrekken vrijdag 29 juni en komen zaterdag 24 augustus weer terug.
Gelukkig hoeven we niet de hele reis met de trein. Mijn papa is zo lief om ons naar Parijs te brengen. Dit scheelt natuurlijk erg veel.

Ik heb er onwijs veel zin in, al moet ik me nu eerst maar eens gaan concentreren op school en daarna pas een Frankrijk gaan denken.

NOG 28 DAGEN....

  • 01 Juni 2012 - 06:35

    Maartje:

    Elzemiek! Ik ga je volgen! :). Succes nog met je talen cursus. En geniet alvast van de voorbereiding! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Merselo

Frankrijk zomer 2012

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2012

Dat was 't dan...

14 Augustus 2012

2 weeks left.

31 Juli 2012

Yezzzzz

23 Juli 2012

Best summer!

13 Juli 2012

2 weekjes weg.
Elzemiek

Actief sinds 31 Mei 2012
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 17497

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 29 Mei 2014

Oeganda 2014

29 Juni 2012 - 25 Augustus 2012

Frankrijk zomer 2012

Landen bezocht: