2 weeks left. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elzemiek Paijens - WaarBenJij.nu 2 weeks left. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elzemiek Paijens - WaarBenJij.nu

2 weeks left.

Blijf op de hoogte en volg Elzemiek

14 Augustus 2012 | Frankrijk, Parijs

Poehe, we zijn alweer 6 weekjes weg van huis. Hoog tijd voor een nieuw reisverslag want we hebben weer een hoop meegemaakt.

Vorige week is erg snel gegaan. De kinderen waren hartstikke enthousiast me het thema cowboys en indianen. Het was een beetje een standaard week.. Niet heel veel bijzonders..

Zaterdag zijn mijn ouders en zusjes in de middag aangekomen op de camping. Zij zaten namelijk heel gezellig en knus in de stortregen in Normandie en zijn lekker een dagje eerder naar mij toe gekomen.
Na een uitgebreid ontvangst, rondleiding en knuffels zijn zij hun tent op gaan zetten en ben ik weer aan het werk gegaan.
Na het werk natuurlijk uitgebreid gechilled; zonnetje, wijntje, worstje, chips en die hard bijkletsen.
's Avonds bij de muziekquiz hebben we een grease act gedaan als openingsact; dit was erg leuk om te doen..

Zondag ben ik lekker een dagje op pad geweest met m'n familie; naar de markt in Bretignolles sur Mer en de winkels en het strand in Les Sables d'Olonne. Dit was zo heerlijk; beetje geshopt, op het strand gelopen, heeeeeeeerlijk gegeten. Dagje vakantie dus:)!
's Avonds was er karaoke die vooral Lenneke en Chanda erg leuk vonden!

's Maandags weer begonnen in het thema; Prinsessen en Ridders. Hier hebben we een heleboel leuke activiteiten mee gedaan. De kinderen vonden het super.
's Avonds waren we uitgenodigd bij Maxim, een ''local'' uit het dorpje. Hij gaf een bigBBQ omdat de animatrices van vorig jaar er weer waren voor een weekje. Deze avond was heel erg gezellig! Jeroen en ik zijn helemaal ingeburgerd nu we het spelletje ''pallet'' (?) gespeeld hebben. --> jeu de boules maar dan met muntjes ofso. Nou; hilarisch. Hoe fanatiek kun je zijn met een paar muntjes in je handen; niet te geloven!!

Dinsdag morgen natuurlijk weer fris en fruitig in de miniclub om lekker te gaan knutselen met de kids.'s Middags een fanatieke pot kindervoetbal gespeeld en 's avonds wilden Sanne en ik even een route uitstippelen voor de spokentocht.. Dit is wat anders verlopen dan gepland... Wat een rondje van 3 kwartier moest worden werd 3 uur.. we zijn simpelweg bij met meer even de verkeerde kant op gegaan en dus maar even HELEMAAL om het meer heen gelopen; yep; het 'Lac du Junnay' is RETE groot!! Gelukkig stond er een uitgebreide BBQ bij mijn ouders klaar bij terugkomst op de camping!!

Woensdag hebben we smorgens een tekenwedstrijd gedaan en ben ik tussen de middag met m'n familie lekker naar het strand gegaan. Dit was zo lekker aangezien het 335419861 graden was..
's Avonds hebben we de minidisco weer in het zwembad gedaan en daarna Bingo op het terras. Deze bingo was echt de rustigste bingo in like FOREVER..
Na de bingo ben ik weer lekker de SPA in geweest, dit keer met de animatrices van Camping le Pin Parasol. Dit was een heerlijke relaxte avond:)!

Donderdag is 's middags Emiel aangekomen op de camping:) UBER LEUK!!!! ’s Avonds was het weer tijd voor het open podium. Sanne, Lenneke en ik hebben de K3 act weer gedaan. Lenneke deed het erg goed en ook dit keer was het super leuk. Al ging de vorige keer de rode schmink toch makkelijker uit mijn haar.. (nu; dinsdag nog steeds roze!!). Na het open podium zijn we met Elisabeth en Jeroen flink ingeburgerd bij een Frans tuinfeest. Ook dit was erg gezellig, maar toch zijn we op tijd naar huis gegaan omdat Emiel zijn caffeine voorraad ook een keer uitgewerkt was... :)!

Vrijdag was een rustige, veeeel te warme dag, maar wel erg gezellig. 's Avonds hebben we weer disco gehad in de bar; goede sfeer, niet uber druk!

Zaterdag was een vrij rustige dag, 's avonds heerlijk gegeten bij m'n familie met Emiel; lovely! Toen snel door naar de Muziekquiz/hockeyfinale. Dit was erg leuk; veel fanatieke deelnemers gehad. En uiteindelijk nog op stap geweest met Sanne, Beatrijs, Katie en Emiel. In de pub hebben we die-hard Kings gespeeld. Dit was heel grappig en vooral heel gezellig. Totdat iedereen op de terugweg in slaap viel en we maar een uur hebben gereden over een 20 minuten stukje! Hahhaah!

Zondag; vakantie dag! Dit was serieus de meest relaxte dag die ik ooit gehad heb hier. Uitslapen, zwemmen, lunchen in het zonnetje bij de creperie aan het meer (ja waar San en ik verdwaald waren) en naar Les Sables d’Olonne; winkelen, slenteren, beach chilling, cocktails drinken, lekker eten en vooral genieten van Emiel! ’s Avonds zijn we nog naar het strand geweest waar we heerlijk hebben gezeten.

Maar aan alle leuke dingen komt een eind dusss; afscheid nemen van ouders en zusjes, alvast een koffer inpakken om mee naar huis te geven (dat scheelt echt hardcoresjauwen bij het overstappen), laatste nachtje bij Emiel, afscheid nemen van Emiel.. Gelukkig dit keer maar voor 2 weekjes.

Nu zijn we begonnen met het thema Disney en wordt mijn Frans’ echt op de proef gesteld. Bijna al het Nederlandse volk is of gaat bijna weg en daar komen veel Engelse en Fransen voor in de plaats. Gelukkig heb ik handen en voeten en kom ik daar wel mee op weg!

Ik heb nu wel een heel dubbel gevoel; Ik wil hier eigenlijk helemaal niet weg.. Het leven is hier heerlijk en zo relaxed en ik ga het hier heel erg missen.
Maar mijn eigen bedje, ‘normale leven’, die-hard bijpraten met vriendinnetjes, hockeyen (als ik ooit nog kan rennen, anders moeten ze mij maar als de hockeybal gebruiken), stage lopen, stappen etc. klinkt toch ook wel weer lekker en daar kijk ik ook echt wel weer naar uit..
Ik ga nog even BIGTIME genieten en dan zaterdag de 25e weer naar huis…
Missyouall. x

  • 14 Augustus 2012 - 16:06

    Papa:

    het was heel gezellig en wat doe je het leuk. wat ik al eerder zei: ik ben super trots op je.xxxxx

  • 14 Augustus 2012 - 16:31

    Mam:

    ha meidje, je verslag al weer gelezen. erg leuk. Ik vond het een belevenis je aan het werk te zien. Wat een enthousiasme, heerlijk. Ik mis je wel hoor en vind het nu lang genoeg geweest. geniet nog maar van de laatste weken en dan snel weer naar Huis.
    Liefs mam

  • 14 Augustus 2012 - 21:17

    Emiel:

    Ga nog maar even lekker genieten, en dan heeeeel gauw naar huis komen, die vier dagen waren er veel te weinig...

    xxx.

  • 16 Augustus 2012 - 12:28

    Maartje:

    Ik heb genoten van je en zo te lezen hebben jij, je familie en emiel genoten van het korte, maar gezellige bezoek! Nog even genieten! En zeker met dit thema:D
    Liefs Maartje.
    Ps. De filmpjes die op fb voorbij kwamen, ik heb ervan genoten Haha!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Frankrijk zomer 2012

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2012

Dat was 't dan...

14 Augustus 2012

2 weeks left.

31 Juli 2012

Yezzzzz

23 Juli 2012

Best summer!

13 Juli 2012

2 weekjes weg.
Elzemiek

Actief sinds 31 Mei 2012
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 17512

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 29 Mei 2014

Oeganda 2014

29 Juni 2012 - 25 Augustus 2012

Frankrijk zomer 2012

Landen bezocht: