Wauw, wat een successen! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elzemiek Paijens - WaarBenJij.nu Wauw, wat een successen! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elzemiek Paijens - WaarBenJij.nu

Wauw, wat een successen!

Door: Elzemiek

Blijf op de hoogte en volg Elzemiek

06 Juli 2012 | Frankrijk, Parijs

Zo, we zijn alweer een week weg van huis. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik al 3 weken weg ben maar aan de andere kant vliegt de tijd hier echt voorbij.

We zijn maandag begonnen met het animatie programma. Jeroen is verantwoordelijk voor alle sport activiteiten en Sanne en ik mogen alle kinderanimatie op onze rekening nemen.
Iedere morgen hebben we van 10 tot 12 uur miniclub. Hier hebben verschillende knutsel activiteiten uitgevoerd wat al vanaf de eerste dag een goed succes is. We hebben nu iedere dag rond de 25 kinderen in de miniclub.

's Middags hebben we iedere keer van 15 tot 17 uur spelactiviteiten voor kinderen tussen 4 en 12 jaar. Dit is erg leuk maar komen nog niet heel veel kinderen op af. Om 19uur hebben we iedere dag!!!!!!! een half uur minidisco; het geweldigste feest op aarde! Heel leuk en druk bezocht!!
Op dinsdag hebben we 's avonds de kinderen nog geschminkt.
Op woensdag hebben we een Bingo avond georganiseerd. Dit mochten we uitproberen. Het camping personeel had hier niet heel veel vertrouwen in, maar verrassend genoeg zat het helemaal vol met ouders en kinderen. Dit was echt super leuk om te doen. Mensen vermaken, verhaaltje kletsen door de microfoon en kinderen blij maken met prijzen. Een groot succes dus!!

Donderdag was een speciale dag; we gingen een record verbreken!! We zijn in de miniclub animatie-kleren gaan maken. 's Avonds was er namelijk een ''open podium'' waar iedereen mocht optreden. Met de miniclub hebben we het record; 'het grootste animatie-team' verbroken. We hebben de ouders laten zien wat een goede dansjuffen we hebben! Dit was echt onwijs leuk. Ook de rest van de optredens waren top. Ik heb deze avond gepresenteerd en Sanne en Jeroen hebben alles achter de schermen geregeld. We hadden een goede en rechtvaardige Jury die alle optredens van complimenten voorzagen. Uiteindelijk hebben Sanne, Jeroen en ik nog de slaapzakkendans gedaan; JEEEE wat is dat heet!! Maar echt super leuk. De kinderen waren dol enthousiast.

Vanmorgen hebben we in de miniclub lampions gemaakt en vanavond gaan we een lampionnen optrocht doen over de hele camping. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen!

1 down, 7 to go!!!

De kinderen zijn echt geweldig. De enige plek waar we nog veilig zijn is bij onze tent. Verder moeten we eigenlijk echt rennen voor groepjes met kleine kinderen; HEERLIJK!

En vanavond mogen we van de camping-chef gratis Paella komen eten omdat we zo'n goede reclame gemaakt hadden voor hun; JEEJ!!

Oke; dit is ECHT de zomer van mijn leven. Merci Zomerjobs:)!

• 06 Juli 2012 - 12:10

Erna Emons:

Ha Elzemiek,
    Proficiat met het behalen van je P, hartstikke leuk dat het zo gezellig is op de camping daar in france, ook zoek ik nog even op waar je precies zit en wie weet?? geniet ervan.

• 06 Juli 2012 - 13:36

Nienke:

Goed om te horen dat je het zo goed naar je zin heb meid! Vervelen zal je daar niet zo snel doen, dat hoor ik wel ;-) Succes nog en geniet ervan!
    xx

• 06 Juli 2012 - 13:55

Ilse:

Wow Elzemiek, dat klinkt echt super! Volgens mij heb je het enorm naar je zin. Fijn om te horen. Geniet er van, nog veel plezier! Xx

• 06 Juli 2012 - 13:57

Michelle:

Hey Chica!

Wat super om te lezen! Hoop dat je het naar je zin hebt, maar dat komt volgens mij wel goed! Geniet er maar lekker van!

Mis je wel hoor..

X
    Michelle

• 06 Juli 2012 - 14:04

Mama Linda:

Ha lieve schat,
    Wat doen jullie het daar geweldig zo te zien. Wat een enthousiasme, ga zo door. ben trots op je,
    liefs mam

• 06 Juli 2012 - 14:20

Char:

Schattie!
    Wat fijn om te lezen dat je het zo leuk hebt! Kan het me goed voorstellen met zoveel kiendjes haha! Veel plezier en geniet ervan..
    Dikke kus!

• 07 Juli 2012 - 08:51

Coach:

doe je ook iets aan je conditie ;-)
    ga zo door meidje ben trots op je

• 10 Juli 2012 - 11:34

Oma:

Ha die Miek, heb vandaag je kaart al ontvangen; heel leuk en fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ik heb je video en foto's bekeken en het ziet er hartstikke leuk uit. Heel veel plezier en ik zal je missen op mijn verjaardag! XX