Best summer! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elzemiek Paijens - WaarBenJij.nu Best summer! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elzemiek Paijens - WaarBenJij.nu

Best summer!

Blijf op de hoogte en volg Elzemiek

23 Juli 2012 | Frankrijk, Parijs

Bijna een maand weg van huis, dus tijd voor een nieuw verslag. Afgelopen week is echt heerlijk geweest, de tijd gaat hier dan ook werkelijk veel te snel voorbij!

Vorig weekend was erg leuk geweest. Op 14-07 was er overal feest dus hadden we 's avonds geen activiteiten dus hebben we lekker in de bar gezeten. Dit was heel gezellig, er waren een hoop Fransen uit het dorp en animatrices van andere campings. Jeroen en ik zijn uiteindelijk nog op stap geweest met 2 meiden van camping 'Le pin Parasol. Groot succes; 6 uur in bed; oeps..

Zondag waren we lekker vrij dus zijn we gaan zwemmen en heb ik 's middags gezellig met oma geskyped omdat het haar verjaardag was. Was erg leuk om iedereen even te zien:)! Verder was het gewoon een chill, bijna saaie dag.

Vanaf Maandag is het echt heeerlijk weer geworden. We zijn toen begonnen in het thema 'circus'. Dit sloeg erg goed aan maar de miniclub werd wel rustiger doordat er natuurlijk veel kinderen naar het strand en naar het zwembad gingen. 's Avonds hebben we Levend stratego gespeeld waar erg veel kinderen op af kwamen. Was ook heel erg leuk om te doen.

Dinsdag avond hebben we samen met Femke (animatrice op andere camping) een heerlijke BBQ gehad. Daarna natuurlijk weer genoten van een goede live band. Al met al; weer een gezellige avond.

Woensdag was het erg warm, dus vrij weinig kinderen in de miniclub. Wat wel fijn is voor al het voorbereidingswerk etc. De Bingo was natuurlijk 's avonds weer een groot succes met erg veel mensen.

Donderdag overdag hebben we weer outfits gemaakt voor het open podium waar weer veel kinderen aan meegedaan hebben. Zelf hebben we natuurlijk ook opgetreden. Dit was zo onwijs leuk. Sanne, Bo (meisje dat hier op vakantie is) en ik hebben een dans gedaan op een medley van K3. Dit was denk ik het leukste wat we tot nu toe op de camping hebben gedaan. Ik had dus mijn haren rood geschminkt, wat er uiteindelijk toch vrij moeilijk weer uitging met als gevolg; 3 dagen roze punten in mijn haar. Geweldig!!

Vrijdag was vrij rustig maar zaterdag was DE dag. Overdag gewoon lekker gewerkt in een heerlijk zonnetje, onwijs bruin geworden en 's avonds was geweldig!! Eerst hadden we een muziekquiz die een groot succes was! Echt heel erg gezellig.
Jeroen, Bo en ik zijn gaan stappen met een paar campinggasten en verrassend genoeg; De campingbaas! Dus; met de audi a7 van de baas op stap geweest in St Giilles croix de vie. Het was echt een super gezellige avond waarbij we weer om 6 uur thuis waren. Zondag morgen vooral in bed gelegen en 's middags zijn we dan eindelijk naar het strand gegaan. Heerlijk heerlijk heerlijk.
zondag avond heb ik met Femke, Bo en Bo haar moeder gebruik gemaakt van de nieuwe SPA op de camping; anderhalf uur sauna, HAMMAM, jacuzzi etc. Genieten.

Vandaag zijn we begonnen met het thema; piraten. Dit vinden de kinderen erg leuk. Vandaag is het echt heel warm dus het middag programma is veranderd naar; ZWEMBAD. Heerlijk

  • 24 Juli 2012 - 11:03

    Papa:

    houw vol meisje ik zie je over 12 dagen.xxx

  • 24 Juli 2012 - 12:04

    Wilma Zegers:

    Heej Elzemiek,

    Wat een leuke tijd heb jij. Dat nemen ze je nooit meer af. Waarschijnlijk leuker dan vakantie vieren voor jezelf.
    Nog veel plezier.

  • 24 Juli 2012 - 13:14

    Mam:

    Als je alles zo leest lijkt het me geweldig. Wat een leuke baan heb jij. Zo wil ik ook wel werken.
    geniet er maar van van. Ik heb bijna vakantie en dan komen we richting Frankrijk. Tot over 12 dagen.
    XXX mam

  • 24 Juli 2012 - 20:21

    Ouders En Zusje Van Jeroen:

    Hoi Elzemiek,

    ook wij zijn fan van jou reisverslagen!
    Wij lezen ze steeds vanuit Italie, en weten zo ook hoe jeroen het maakt (hahah).
    Zo te zien op de foto"s hebben jullie het goed naar je zin.....

    hahaha wel leuk dat jullie zo een goed team zijn! Wij zijn trots op jullie!!!!!

    Geniet er nog maar lekker van want voor je het weet is het weer voorbij.

    We kijken weer uit naar je volgende verslag:)

    Groetjes,
    Joost, Dian & Lisa Oosterwijk

  • 25 Juli 2012 - 02:45

    Bo:

    Heeee meid!

    Vanaf nu heb je er een trouwe lezer van je reisverslagen bij!

    Ik kan iedereen melden, deze toppers doen het super! Door jou, maar ook door Sanne en Jeroen was mijn vakantie één groot feest!

    Gedraag je de laatste 5 weken ;) , en we whatsappen, skypen en gaan als je terug bent in Nederland meteen wat afspreken!

    Kus kus kus en bedankt voor alles! Xxxxxx

  • 25 Juli 2012 - 02:45

    Bo:

    Heeee meid!

    Vanaf nu heb je er een trouwe lezer van je reisverslagen bij!

    Ik kan iedereen melden, deze toppers doen het super! Door jou, maar ook door Sanne en Jeroen was mijn vakantie één groot feest!

    Gedraag je de laatste 5 weken ;) , en we whatsappen, skypen en gaan als je terug bent in Nederland meteen wat afspreken!

    Kus kus kus en bedankt voor alles! Xxxxxx

  • 29 Juli 2012 - 18:21

    Wouter:

    Aankomend weekend helaas geen kermis voor jou, maar volgens mij krijg je met je ouders, zusje(s) en Emiel uiterst leuk gezelschap daar de komende weken. Veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Frankrijk zomer 2012

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2012

Dat was 't dan...

14 Augustus 2012

2 weeks left.

31 Juli 2012

Yezzzzz

23 Juli 2012

Best summer!

13 Juli 2012

2 weekjes weg.
Elzemiek

Actief sinds 31 Mei 2012
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 17498

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 29 Mei 2014

Oeganda 2014

29 Juni 2012 - 25 Augustus 2012

Frankrijk zomer 2012

Landen bezocht: