Yezzzzz - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elzemiek Paijens - WaarBenJij.nu Yezzzzz - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elzemiek Paijens - WaarBenJij.nu

Yezzzzz

Blijf op de hoogte en volg Elzemiek

31 Juli 2012 | Frankrijk, Parijs

ALWEEER een week voorbij; tijd voor een nieuw reisverslag. Wat is de tijd weer voorbij gevlogen. Dit was wel de leukste week die ik tot nu toe gehad heb.

Vorig weekend echt genoten van het stappen, de hitte, het strand en de gezelligheid.
's Maandags dus begonnen met het nieuwe thema; Piraten! De kinderen waren allemaal dol enthousiast ondanks dat de miniclub wel redelijk rustig was. Dit kwam waarschijnlijk doordat het de hele week rond de 35 graden is geweest en de kinderen gewoon dood in het zwembad zijn gevallen ofso..

Maandag avond hebben we weer levend stratego gedaan wat erg goed ging. Vervolgens hebben we Zaterdag nacht nog eventjes dunnetjes over gedaan; genieten!

Op dinsdag morgen zijn we weer gaan piraten knutselen gevolgd door smiddags piraten spelletjes. 's avonds was het nog steeds heel erg warm en hebben we besloten de minidisco in het zwembad te houden. Dit was een heel goed idee. De kinderen vonden het geweldig en wij natuurlijk ook. Het laatste nummer met z'n allen in het water gedaan; Genieten! Daarna was er live muziek en dus weer een hoop gezelligheid maar wel redelijk op tijd naar bed gegaan.

's Woensdags hadden we onze wekelijkste kleurwedstrijd in het thema piraten. Hier zijn erg veel kinderen op af gekomen en vooral ook hele mooie tekeningen uitgekomen. 's Middags hadden we een piraten speurtocht georganiseerd. Deze was erg druk bezocht en ging heel goed. Vooral toen alle kinderen de schat gevonden hadden en weer lekker naar het zwembad mochten gaan. Daar hebben we 's avonds dan ook weer de minidisco gehouden. Heel leuk en vooral druk! Na het zwemmen/dansen snel omgekleed en alles klaargemaakt voor de bingo avond. Deze is nog nooit zo druk geweest! geslaagde dag dus!!

Donderdag stond weer in het teken van het open podium. We hebben 's morgens piraten outfits gemaakt; piraten mutsen en stoere jassen met doodskoppen en zwaarden erop etc. De kinderen vonden het geweldig. 's Middags hebben we veel kinderen geschminkt en na de minidisco was iedereen er klaar voor; het open podium optreden! Ik mocht weer presenteren:)! Het optreden met de miniclub was erg leuk! De kinderen kwamen als super stoere piraten het podium op (op de muziek van pirates of the carribean) en daarna gedanst en piratig(?) gedaan op de muziek van Piet Piraat! We hadden erg veel inschrijvingen voor deze avond. het is een groot succes geworden met veel leuke stukken. Ik heb nog meegedaan met Pierre (de campingbaas), 2 campinggasten (vincent en ben, waarmee we op stap waren geweest in de audi afgelopen zaterdag) en jeroen. We gingen de cover van 'somebody that i used te know' doen van 4 jongens en 1 meisje op 1 gitaar. ja, Dat filmpje op youtube ja!
Dit was hilarisch; een gitaar gemaakt van een oude WCbril en wij doodserieus (vooral zonder te lachen!!) dat coveren; genieten!!
Daarna moesten we met het hele animatieteam natuurlijk ook nog wat doen. We waren op het geweldige idee gekomen om de slaapzakkendans weer eens te gaan doen; omdat het toch maar 37 graden was(?); niet heel slim dus; we gingen gewoon dood daar.

naja, we hebben het net overleeft en konden dus verder gaan met de rest van de plannen van die avond; Jeroen had gezien dat het old-school hiphop avond was. Daar moesten wij natuurlijk bij zijn! Dus; na het open podium omkleden en samen met jeroen, elisabeth, vincent en frank ALWEER naar de pub in St gilles croix de vie (?)! Blijkt dus dat Jeroen weer eens scheef gekeken had en was er een vage butDJ aan het draaien en t was vrij leeg. Toen hebben we maar buiten op het terras zitten kletsen met franse meisjes enzo; erg grappig. uiteindelijk maar weer in de discotheek belandt; maar dat was niks (volgens Vincent) Dus zijn we optijd terug gegaan naar de camping; wat vrijdag ochtend toch wel fijn was;)!

Vrijdag weer piraten spellen en knutselwerkjes gemaakt en s'avonds was het dan eindelijk zover; onze disco avond op de camping!! Jeroen en Elisabeth waren al de hele week overal muziek vandaan aan het toveren en Programma's downloaden. Sanne en ik moesten de dansvloer volhouden. Zwaar werk hoor; dansen en beetje proppen; ik vond het hilarisch! De avond begon echt met dansen met de jongere kinderen (tot half 11 ongeveer) daarna kwamen ook de jongeren flink op gang; geslaagde leuke avond gehad!! na de disco heb ik in de bar nog even geholpen met opruimen etc; ik kon toch niet slapen door mijn scheve ritme!

Zaterdag is altijd onze rustigste dag omdat er dan veel mensen vertrekken en aankomen. 's Morgens hebben we zeemonsters gekleid in de miniclub en 's middags weer spellen gedaan. 's avonds hadden we na de minidisco weer onze muziek quiz met een super vette openingsact. De muziekquiz heb ik voor deze week helemaal in elkaar gezet en de openingsact samen met Sanne uitgezocht; Het was zo'n leuke vette avond!
Voor de openingsact hadden we ons als boxers aangekleed; sneakers, oranje hockeysokken, oranje holland shortje, helmdje, ingetapete handen, band om m'n hoofd, strepen op m'n wangen en vooral; heeeeel breed lopen! We gingen 'eye of the tiger' doen. de ''just dance'' versie van youtube; erg leuk! De muziekquiz heb ik helemaal gebasseerd op de top2000. Er waren erg veel mensen en de sfeer was goed! Er werd volop meegezongen! Na de muziekquiz waren de animatrices van Le Pin parasol (beatrijs en katy, --> nederlands en amerikaans) er weer en de franse jongeren ook. Hier hebben we gezellig mee in de bar gehangen en zijn we uiteindelijk nog mee op stap geweest. We zijn naar de Kiss-club geweest. Stel je de meest foute discotheek voor; Yezzzz daar waren we; laserlichtjes, blokken met palen, lounchbanken met zebra en tijger print, gekke fransen en rare muziek! Toch hebben we erg veel gelachen en ben uiteindelijk ook nog even in St Gilles in de discotheek geweest; wat ook erg leuk was.

Zondag hebben we lekker uitgeslapen en de laatste voorbereidingen getroffen voor de komende week. 's Avonds nog even een kijkje genomen op de karaoke en verder lekker een niks-dag gehad; genieten!

Maandag zijn we begonnen met het nieuwe thema; Cowboys en Indianen. Smorgens hebben we indianen trekpoppen gemaakt en smiddags wilden we tikspellen gaan doen maar door een flinke regenbui zijn we begonnen met moordenaartje, muziekantje etc etc. 't laatste uurtje hebben we gelukkig nog buiten kunnen spelen.
De camping staat nu helemaal vol en dat is overal aan goed te merken!! Ook de middag activiteiten worden drukker en drukker!
Gisteravond waren we vrij omdat er een vuurspuwer kwam en dat was een mooie gelegenheid om een keertje lekker op tijd naar bed te gaan.

Vanmorgen was het ook erg druk in de miniclub met kettingen schilderen en vanmiddag gaan we nog voetballen met de kinderen.

Komende zondag komen mijn ouders al langs en volgende week donderdag Emiel al; ohmijngod. Dit gaat echt veel te snel hier.
Ik heb het gevoel dat ik alweer bijna naar huis toe moet; helemaal geen zin in!!!

YEZZZZZZZZZZ; ons animatieteam wordt nu al regelmatig genoemd op zoover.nl

• 31 Juli 2012 - 23:01

Maartje:

Kom pak je lasso maar! Ik kom door je verhalen zelf helemaal in de stemming van je themas:).. Zoals je schrijft klinkt het alsof je geniet zoals Elzemiek dat kan!! Enorm dus! Doe dat vooral, maak er een tijd van ook nooit te vergeten en zodat je terug veel verhalen kan vertellen!!
    xxx

• 05 Augustus 2012 - 12:56

Oma:

Ha die Miek,

Als het goed is, is de familie weer compleet daar op de camping.
    Ik heb weer genoten van je reisverslag, maar ik hoop toch dat je weer een keer naar huis komt hoor!
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en nu kan de familie en straks je vriend ook meegenieten van je activiteiten daar!
    Nog veel plezier en mooi weertje hopelijk!! Groetjes en X Oma.

• 13 Augustus 2012 - 19:16

Leonie:

Hee Erfgenaam van mijn schoenen!
    Wat een super leuke verslagen zeg! Klinkt echt helemaal top daar!
    Zorg je wel dat je nog een beetje energie over hebt voor het nieuwe hockey seizoen!? hahahah
    Meid SU-PER veel plezier nog en spreek je snel Kus xxx
    Leonie